» Klantenservice

Klantenservice

       

Tel. 085 40 10 182

Ma. - Vr. 10.00 - 20.00 uur
Za. 10.00 - 17.00 uur

GPSpuntNL beschikt over haar eigen klantenservice waar u met al uw vragen terecht kunt.

 

info [at] gpspuntnl [dot] nl

GPSpuntNL reageert snel op vragen via email. U kunt binnen 4 uur een inhoudelijke reactie van ons verwachten.

       

Klantenservice onderwerpen

(klik op een onderwerp om de inhoud te bekijken)

 

GPSpuntNL biedt u een betrouwbare en snelle bezorging. Wij streven ernaar uw bestelling die voor 18.00 uur geplaatst is binnen 24 uur na betaling te leveren.

 Gratis

Gratis verzending

GPSpuntNL levert alle zendingen binnen Nederland GRATIS af op het door u opgegeven adres!.

 

 TNT

TNT Post bezorging

Alle artikelen worden per TNT Post verstuurd. Zodra uw bestelling is verstuurd berichten wij u per email. Hierin vindt u ook een hyperlink om uw pakket online te tracen.

  • Ongeveer 90% van de zendingen worden binnen 24 uur afgeleverd na ontvangst van de betaling. De overige bestellingen worden in 2 tot 4 werkdagen geleverd. Bezorging op maandag tot en met zaterdag met handtekening voor ontvangst.
  • Niet op voorraad: Wij berichten u tijdig mocht een product onverhoopt niet meer of tijdelijk niet meer leverbaar zijn.
   

GPSpuntNL betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving. U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

iDEAL

iDEAL

Met iDeal betalen houdt in dat u in een beveiligde omgeving wordt doorgelinkt naar uw eigen internetbankier programma. Dus zonder kosten direct online betalen met ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING / Postbank, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank. Het voordeel is dat u zeer veilig betaalt en dat de levering zeer snel is doordat wij direct van de bank een terugmelding krijgen dat u heeft betaald.

Overboeking

Overboeking

Vooraf overmaken betekent dat u, na het invoeren van de bestelling, eerst het orderbedrag zelf overmaakt op de rekening van GPSpuntNL. Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren van uw bank. Vermeld bij de overschrijving altijd uw bestelnummer. Ons IBANnr is NL94RABO0113064861 BIC code: RABONL2U tnv gpspuntnl.

GPSpuntNl is een handelsnaam van SeeYourHearBeat.

Afhalen

Bij afhalen

Uitsluitend op afspraak kunt u uw bestelling bij ons afhalen in ons magazijn in Nijkerk en contant betalen of pinnen!

 

 

 

 

 

 

Retourneren 

U heeft recht op het retourrecht van 7 dagen. Dat wil zeggen dat als u spijt heeft van een aankoop, u deze binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden mag retourneren. Artikel moet wel ongebruikt en in de originele onbeschadigde verpakking verkeren!

U heeft recht op een omruiltermijn van 14 dagen. Dat wil zeggen dat als u spijt heeft van een aankoop, u deze binnen 14 dagen kunt omruilen voor een ander produkt in dezelfde prijsklasse. Artikel moet wel ongebruikt en in de originele onbeschadigde verpakking verkeren! Extra verzendkosten worden wel doorberekend!


Herroepingsrecht bij levering van producten
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste zeven werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
 
Herroepingsrecht bij levering van diensten
1. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste zeven werkdagen, ingaande op de dag van het aangaan der overeenkomst.
2. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Neemt u voor het retourzenden contact op met onze klantenservice via info [at] gpspuntnl [dot] nl. Vermeld in het onderwerp van de email uw ordernummer en geef in uw email duidelijk aan wat u wenst te retourneren en of u dit wenst te ruilen of te laten crediteren. Ons klantenserviceteam handelt de retourprocedure vervolgens verder met u af.

Let op!
U dient zelf de portokosten voor het terugsturen te betalen. U dient het pakket degelijk te verpakken en voldoende te frankeren (onvoldoende gefrankeerde pakketten worden geweigerd). Ons advies is aangetekend versturen.

GPSpuntNL retourneert de prijs van het artikel op de door U opgegeven bankrekening. Uitgezonderd zijn artikelen die speciaal voor de klant gemaakt of besteld zijn. Software, topo e.d. waarvan de verzegeling verbroken is worden niet retour genomen. Het recht van retour geldt niet voor een dienst (verzending) waarmee de verkoper met instemming van de wederpartij is begonnen voordat de afkoelingsperiode is verstreken. Het aankoopbedrag zal binnen 14 dagen worden gecrediteerd minus de door ons gemaakte verzendkosten. LET OP verzendkosten voor een dakkoffer zijn €50

Annuleren of wijzigen

U kunt een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren. U kunt dan contact opnemen via info [at] gpspuntnl [dot] nl of telefonisch via 085 40 10 182.

Is uw order reeds onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat GPSpuntNL het pakket retour heeft ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.

Uiteraard heeft u na de omruiltermijn van 14 dagen garantie op uw bestelling.

GPSpuntNL staat er voor in dat de geleverde producten aan de overeenkomst voldoen en staat in voor de fabrieksgarantie van het aan u geleverde product. De garantietermijn komt overeen met de fabrieksgarantietermijn.

Neemt u contact op met onze klantenservice om de juiste garantieprocedure te overleggen, u kunt ons bereiken op 0854010182 of mail naar info [at] gpspuntnl [dot] nl.

Garantie termijn van Polar, Suunto, Garmin, Cardoscala, Mio, Magallen zijn 2 jaar, deze gaan in op aankoopdatum.

Bij een garantieclaim voor een Suunto product hanteren wij de volgende procedure:

U krijgt bij ons 2 jaar garantie op al Uw Suunto producten. Wij zijn geen erkende dealer van de officiële Benelux-distributeur Robijns B.V., maar kopen onze Suunto’s in bij andere Europese dealers. U kunt Uw Suunto naar ons retourneren en vervolgens nemen wij de procedure in behandeling, wij berekenen wel de verzendkosten door.
Als U een nog snellere service wilt hebben dan kunt U gebruik maken van het eigen Suunto http://www.suunto.com/Support/ waarbij U zelfstandig de garantie kunt aanvragen. Het vervoerders bedrijf DHL verzorgt het ophalen van Uw pakket op het door U opgegeven adres en bezorgt Uw Suunto binnen vierentwintig uur bij het servicecenter in Finland. Indien uw opgegeven adres een zakelijk adres is dan worden er geen kosten berekend. Is het een privé adres dan worden er €8 verzendkosten in rekening gebracht. De verwachte procedure zal ongeveer 7 werkdagen duren.
Op alle Suunto producten waarop de garantie niet van toepassing is zullen zowel de reparatie- als verzendkosten doorberekend worden. Deze procedure zal ongeveer 14 werkdagen zijn.”

 

De klantenservice van GPSpuntNL staat voor u klaar om u snel en gericht te ondersteunen. Tijdens onze ruime openingstijden kunt bij ons terecht om advies in te winnen of uw vragen te stellen. U kunt ons bereiken per telefoon, email, post.

 

Telefoon

Telefonisch

GPSpuntNL is telefonisch te bereiken op 085 40 10 182.
De klantenservice is geopend van:

  • maandag - vrijdag van 10.00 uur tot 20.00 uur
  • zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur.
 Email

Email

GPSpuntNL is per email te bereiken op info [at] gpspuntnl [dot] nl. GPSpuntNL reageert snel op vragen via email. U kunt binnen 4 uur een inhoudelijke reactie van ons verwachten.

   

 

 

 

 

 

 

 

Overige gegevens

GPSpuntNL
Boegbeeld 11
3863 VE Nijkerk

BTW nr: NL114927960B01
KVK nr: 32114445

GPSpuntNL gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. We doen er alles aan om de betrouwbaarheid, veiligheid en integriteit van de door ons verzamelde data te waarborgen. Zo worden uw gegevens veilig opgeslagen in een niet-publiek toegankelijke database. Daarnaast worden uw persoongegevens niet verkocht of doorgespeeld aan derden. Wij gebruiken uw e-mailadres slechts éénmalig om uw bestelling af te ronden. U heeft ten alle tijden het recht om uw gegevens in te zien en deze zo nodig kan laten aanpassen.

GPSpuntNL maakt gebruik van iDEAL als betaalsysteem. Tijdens betalingen wordt de verbinding tussen u en GPSpuntNL beveiligd. De transactiegegevens worden middels een SSL verbinding versleuteld en over internet verstuurd. Voor de SSL verbinding heeft u geen speciale software nodig. U herkent de SSL verbinding aan het begin met https:// in uw webbrowser adresbalk.

 

Suggesties

Heeft u suggesties, aanbevelingen of opmerkingen hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten! Bij voorkeur per email info [at] gpspuntnl [dot] nl. GPSpuntNL stel uw reactie zeer op prijs.

Klachten

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid, wij willen dat u tevreden over ons bent. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice. U krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.

Ben u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan de Manager Klantenservice. Dit kan uitsluitend schriftelijk:

GPSpuntNL
t.a.v. Jan Gerritsen
Boegbeeld 11
3863VE Nijkerk

U krijgt binnen 10 werkdagen uitsluitsel over uw klacht.

GPSpuntNL heeft ruime ervaring met levering van grote aantallen. Ons afzetgebied is Benelux.

GPSpuntNL levert o.a. aan; sportverenigingen, overheidsinstellingen, gemeenten en special services, fitness en training centra, universtiteiten en hogescholen, ziekenhuizen en andere medische instanties, nordic Walking Instructors, verzekeraars en banken en wederverkopers.

Bent u geïnteresseerd in zakelijke leveringen van GPSpuntNL, neemt u dan contact met ons op via info [at] gpspuntnl [dot] nl of bel 085 40 10 182.

Op onze leveringen en/of diensten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Klik hier om onze algemene voorwaarden in te zien.

Snelle levering

  • Gratis verzending
    (binnen Nederland)
  • Verzending via DHL
  • Veilig betalen via iDEAL
  • Veilig met SSL bestellen
  • Pinnen kan bij ons.

Klantenservice

  • Tel. 0338442244 
  • Email. info [at] gpspuntnl [dot] nl
  • Ma-Vr 09.00 - 20.00
  • Za 11.00 - 17.00

Onze garanties

  • Gratis verzending in NL
  • Afhalen kan op afspraak
  • Thuiswinkel Keurmerk
  • Snelle levering
  • Goede service en garantie
  • Snelle reactie op mail ook in het weekend
  • 14 dagen omruilgarantie
  • Wij staan al sinds 2003 voor u klaar
  • Bij ons krijgt u 2 jaar garantie
  • Op werkdagen voor 18.00 uur besteld morgen in huis, TomTom en MIO artikelen tot 16.00 uur
  • Pinnen kan bij ons

Onze winkels

Mijn account